Λαμβάνοντας υπόψη ότι το διαδίκτυο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία των ταξιδιωτών που αναζητούν ενεργά για έναν προορισμό καθώς και για τη διαμονή τους, έχει ιδιαίτερη σημασία να παρακολουθήσουμε πώς διαμορφώνονται οι τάσεις χρονολογικά αλλά και ανά χώρα προέλευσης της τουριστικής ζήτησης μέσω διαδικτύου για τον προορισμό της Ρόδου, όπως προκύπτει από έρευνα της Tourix.
Μελετώντας και αναλύοντας τα δεδομένα της τουριστικής ζήτησης μέσω διαδικτύου από την αρχή του 2020 μέχρι και τον Νοέμβριο 2021, εξάγονται χρήσιμα στοιχεία.
Επισημάνσεις σχετικά με τις τάσεις ταξιδιωτικής ζήτησης μέσω διαδικτύου για τη Ρόδο [Επικαιροποιημένα στοιχεία Νοεμβρίου 2021]:
● Για τον Νοέμβριο του 2021, οι περισσότερες αναζητήσεις σε σχέση με διαμονή για τη Ρόδο προήλθαν από τη Γερμανία. Το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκεται στη 2η θέση, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν η Γαλλία, η Ολλανδία και το Βέλγιο.
● Τον Νοέμβριο του 2021 παρατηρούμε μια μείωση της τάξεως του 24% στις αναζητήσεις σε σχέση με τον Οκτώβριο 2021. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι σε όλες τις χώρες υπήρξε μείωση των αναζητήσεων σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2021. Πιο αναλυτικά, τον Νοέμβριο του 2021 σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2021 παρατηρήθηκε μείωση των αναζητήσεων 48% από το Ηνωμένο Βασίλειο, 37% από την Πολωνία, 50% από την Ολλανδία, 43% από την Ιταλία, 55% από τη Γερμανία, 39% από τη Γαλλία, 14% από το Βέλγιο και 44% από την Αυστρία.
Σε ετήσια βάση, όσον αφορά τις αναζητήσεις τον Νοέμβριο του 2021 σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2020, παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση κατά 85% από την Ολλανδία, 79% από την Πολωνία, 107% από τη Γερμανία, 94% από τη Γαλλία, 41% για την Αυστρία, 9% από την Ιταλία, 47% από το Βέλγιο και 13% από το Ηνωμένο Βασίλειο.
● Συνολικά για το 2021, οις 3 τοπ χώρες στις διαδικτυακές αναζητήσεις για διαμονή στη Ρόδο είναι η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο στη δεύτερη (που το 2020 ήταν πρώτο) και στην τρίτη θέση βρίσκεται σταθερά η Γαλλία. Σημαντική είναι και η αύξηση των αναζητήσεων από την Ολλανδία που είχε για το 2021 τη μεγαλύτερη ποσοστιαία μεταβολή και βρίσκεται στην τέταρτη θέση.
Σχετικά με την έρευνα:
Αποτελεί μέρος του εγχειρήματος Tourix Analytics, της εταιρείας Tourix, που εξειδικεύεται στο Digital Tourism Marketing, με σκοπό την αξιοποίηση των εξειδικευμένων εργαλείων της, του ανθρώπινου δυναμικού της και των πολύτιμων δεδομένων που παρέχει η Google, για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σε σχέση με την τουριστική ζήτηση για ελληνικούς προορισμούς.
Η έρευνα βασίζεται στον όγκο αναζητήσεων που συλλέχθηκε χρησιμοποιώντας 3.453 όρους αναζητήσεων που είναι άμεσα συνδεδεμένοι με τη διαμονή στη Ρόδο.
Δείτε αναλυτικότερα στοιχεία για την Τουριστική Ζήτηση μέσω διαδικτύου σε σχέση με διαμονή για τον προορισμό της Ρόδου: https://analytics.tourix.gr/rhodes/.