Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν την Μ. Παρασκευή οι συναντήσεις εκπροσώπων των τοπικών φορέων, ξενοδόχων και τουριστικών πρακτόρων με στελέχη του “Low Season Traveler”, κατόπιν πρωτοβουλίας του ΠΡΟΤΟΥΡ.
Πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 45 meetings σε διάστημα τεσσάρων ημερών, ενώ o Ιδρυτής του “Low Season Traveler”, κ. Ged Brown με τον Γενικό Διευθυντή, κ. Tony Hallwood επισκέφθηκαν τουριστικά αξιοθέατα εντός και εκτός πόλης και συναντήθηκαν με ιδιοκτήτες καταστημάτων οι οποίοι λειτουργούν την χαμηλή περίοδο και το χειμώνα.
Ενημερώθηκαν επίσης από τον Πρόεδρο του ΠΡΟΤΟΥΡ, κ. Αλέξανδρο Κολιάδη για τις οργανωμένες τουριστικές δραστηριότητες τους μήνες Μάρτιο, Απρίλιο, Μάιο, Σεπτέμβριο, Οκτώβριο και Νοέμβριο καθώς και τις δυνατότητες προγραμματισμού εκδρομών σε αυτές τις περιόδους.
Ο ΠΡΟΤΟΥΡ σε συνεργασία με το “Low Season Traveler”, ένα οργανισμό που ειδικεύεται στην προώθηση και προβολή των τουριστικών προορισμών κατά τη χαμηλή σεζόν, θα υλοποιήσει ειδικό πρόγραμμα που στοχεύει την ενίσχυση της επισκεψιμότητας εκτός της υψηλής τουριστικής περιόδου στη Ρόδο.
Το πρόγραμμα αυτό θα παρουσιαστεί και θα επικοινωνηθεί σε μεγάλους tour operators και travel agents οι οποίοι έχουν ακριβώς αυτό το αντικείμενο.
Σημειώνεται ότι η Ρόδος είναι ο πρώτος προορισμός στην Ελλάδα που προωθείται από το “Low Season Traveler”.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας με τον ΠΡΟΤΟΥΡ, θα σταλούν newsletters, θα δημιουργηθούν βίντεο για το Youtube, θα υπάρξει αρθρογραφία για τον προορισμό σε έντυπα και ηλεκτρονικά περιοδικά.
Επιπλέον, θα υπάρξει παρουσίαση του νησιού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κυκλική, μηνιαία αναφορά της Ρόδου με 10 διαφορετικά θέματα και μηνύματα στο website https://lowseasontraveller.com