Μπορεί να μην έχει σημάνει ακριβώς “τέλος εποχής” για τα παραδοσιακά, οργανωμένα πακέτα διακοπών, σίγουρα, όμως, η ανάπτυξη θα προκύψει από δυναμικά οργανωμένα πακέτα διακοπών και από τις κρατήσεις αποκλειστικά για ξενοδοχεία, για πτήσεις ή για εκδρομές.
Αυτό διευκρίνισε ο νέος διευθύνων σύμβουλος της TUI, Sebastian Ebel, μιλώντας στο Travel Weekly, τονίζοντας ότι, η TUI στοχεύει σε σημαντική ανάπτυξη σε όλες τις μεγάλες αγορές της με μια τριπλή στρατηγική.
Στόχος του ομίλου είναι να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τους ανταγωνιστές, να διευρύνει την προσφορά προϊόντων με περισσότερες πτήσεις, διαμονή και δραστηριότητες και να προσελκύσει νέους πελάτες.
“Οι παραδοσιακές οργανωμένες διακοπές είναι σημαντικές, αλλά μάλλον δεν αποτελούν πηγή ανάπτυξης”, δήλωσε το “αφεντικό” της TUI. Έτσι, στο μέλλον, ο όμιλος θα παλέψει για μερίδιο αγοράς με νέα προϊόντα, αφού στο παρελθόν, είπε, είχε αρκεστεί στη βελτιστοποίηση του υπάρχοντος χαρτοφυλακίου, αφήνοντας χώρο για άλλους.
Η στρατηγική, λοιπόν, του κ. Ebel επικεντρώνεται σε τρεις τομείς. Πρώτον, στη παραγωγή δυναμικών ταξιδιωτικών πακέτων, όπου η TUI έχει ακόμη δρόμο να διανύσει. Στη Γερμανία και τις Σκανδιναβικές χώρες, αυτή η διαδικασία ξεκίνησε πριν από λίγες εβδομάδες και, ήδη, παρατηρείται σημαντική βελτίωση.
Επίσης, στους στόχους του κ. Ebel είναι η προώθηση μεμονωμένων υπηρεσιών, καθώς παρουσιάζονται μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης στον τομέα των κρατήσεων αποκλειστικά για ξενοδοχεία. Η TUI προσπαθεί επίσης να προωθήσει αυτή τη δραστηριότητα, αρχικά στη Γερμανία και στις Σκανδιναβικές χώρες. Ομοίως θα στραφεί στην κράτηση αποκλειστικά πτήσεων και αποκλειστικά στην ενοικίαση αυτοκινήτου.
Ο τρίτος πυλώνας της στρατηγικής ανάπτυξης του επικεφαλής του ομίλου TUI είναι οι υπηρεσίες εκδρομών και εμπειριών της θυγατρικής Musement. “Ο τρίτος πυλώνας είναι οι νέοι πελάτες. Περισσότερο από το 50% των πελατών της Musement δεν ήταν πελάτες της TUI στο παρελθόν. Αν κοιτάξω την ενοικίαση αυτοκινήτων, το 50% των πελατών δεν είναι παραδοσιακοί πελάτες της TUI”, είπε. Έτσι, υποσχέθηκε “μεγαλύτερη ευελιξία στο φυσικό λιανικό εμπόριο και στο διαδίκτυο, στο χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, για να αποκτήσουμε περισσότερους νέους πελάτες”.
Ο κ. Ebel παρουσίασε τη στρατηγική αυτή στο Λονδίνο, λέγοντας στο Travel Weekly: “Θα ήθελα να δω σημαντική ανάπτυξη, και εννοώ κερδοφόρα ανάπτυξη, μέσω τριών βασικών προτεραιοτήτων”. Διευκρίνισε, ωστόσο, ότι θα εξακολουθήσει να είναι η TUI που όλοι γνωρίζουμε, με σπουδαίο αποκλειστικό περιεχόμενο και, επιπλέον, δυναμικά δομημένα πακέτα και διαμονή μόνο.
Πηγή money-tourism.gr