Γ.Χατζημάρκος: 431.579.012 κλικ στην ψηφιακή τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου!
Η διαφημιστική προβολή της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την τουριστική της προώθηση το 2022 σχεδιάστηκε και υλοποιείται σχεδόν εξολοκλήρου σε ψηφιακό περιβάλλον Στον αριθμό των 431 εκ. εμφανίσεων της καμπάνιας, δεν συνυπολογίζονται μη διαφημιστικές δράσεις, όπως οργανικές καταχωρήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του προορισμού «Aegean Islands»
Η πιο μεγάλη σε εύρος καμπάνια online διαφήμισης που έχει γίνει ποτέ από Ελληνική Περιφέρεια, ξεκίνησε τον Φεβρουάριο ΤΟΥ 2022 , σε ένα πρώιμο μεν για τα δεδομένα της περιόδου στάδιο, με το σκεπτικό δε ότι ως πρωταγωνίστρια του ελληνικού Τουρισμού η Περιφέρεια οφείλει να είναι παρούσα αδιάλειπτα.
Ξεπέρασε τα 430 εκατομμύρια εμφανίσεις η ψηφιακή καμπάνια διαφήμισης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου
Με τη χρήση των πιο σύγχρονων και καινοτόμων εργαλείων, που υπάρχουν διαθέσιμα, στοχεύει σε αυστηρά επιλεγμένους δυνητικούς επισκέπτες, που ικανοποιούν συγκεκριμένα συμπεριφορικά και καταναλωτικά χαρακτηριστικά, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται στο μέγιστο βαθμό η αποδοτικότητα και η αποτελεσματικότητα της καμπάνιας.
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, μέσω των εξειδικευμένων συνεργατών της, έχει στραφεί σε σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, που εκτός από την ευελιξία που παρέχουν, εξασφαλίζουν και μετρήσιμα αποτελέσματα, ώστε να γίνεται γνωστό σε ποιο βαθμό αποδίδουν τα κονδύλια που διαθέτει για την καλύτερη κα ορθολογικότερη διαχείρισή τους.
Για την επιτυχημένη στόχευση της ψηφιακής τουριστικής καμπάνιας, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος σε ανάρτηση του στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης επισημαίνει τα εξής:
Τετρακόσια Τριανταένα Εκατομμύρια Πεντακόσιες Εβδομήντα Εννέα Χιλιάδες και Δώδεκα clicks 😊
Καλά πήγε η ψηφιακή τουριστική καμπάνια μας το 2022.
Τόσο, που λέμε να την επαναλάβουμε και το ’23, ελαφρώς ενισχυμένη.