Δωδεκάνησα

Τώρα έγινε και ο δεξαμενισμός των πλοίων αιτία ναυμαχίας στο …facebook!

Δεν πρόλαβε καλά – καλά να ολοκληρωθεί η έκτακτη συνεδρίαση του ΣΑΣ σήμερα το πρωί, με μοναδικό θέμα τη γνωμοδότηση για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Αστυπάλαιας με την Κω και την Κάλυμνο και επιχειρείται να δημιουργηθεί νέα, τεχνητή κρίση αυτή την φορά, με άλλοθι την δήθεν παρέμβαση του υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου και βουλευτή Χίου, Νότη Μηταράκη, σε βάρος της Δωδεκανήσου.

Σύμφωνα με όσα ανυπόστατα γράφτηκαν στο… facebook, και υιοθετήθηκαν από πολύ συγκεκριμένο ακροατήριο, χωρίς ρεπορτάζ και τεκμηρίωση, ο Νότης Μηταράκης φέρεται να απαίτησε να μεταφερθεί το πλοίο «Διαγόρας» στο Βόρειο Αιγαίο και το «Πρέβελης» που μόλις αποδεσμεύτηκε από τη γραμμή της Κασοκαρπαθίας, να το αντικαταστήσει στην άγονη γραμμή της Δωδεκανήσου. Δεν θέλει πολύ να ανάψει ο πόλεμος!

Ωστόσο, οι πληροφορίες που έχει στην διάθεσή του ο Real Voice, δυστυχώς κατατείνουν στο συμπέρασμα ότι τίποτε από όλα αυτά δεν έχει την παραμικρή δόση αλήθειας. Αντιθέτως, βρίσκεται σε εξέλιξη μια προσπάθεια να δημιουργηθεί θέμα εκ του μη όντος, προφανώς για να αξιοποιηθεί κατά την προεκλογική περίοδο, καθώς όλα δείχνουν ότι η επίλυση του προβλήματος των νησιών της βόρειας Δωδεκανήσου, δυσαρέστησε σφόδρα όσους πίστευαν ότι το πρόβλημα θα έμενε ανοιχτό καθ’ όλη την προεκλογική περίοδο.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Real Voice, η δρομολόγηση του Πρέβελης στην λεγόμενη άγονη γραμμή της Δωδεκανήσου και του Διαγόρας στο Βόρειο Αιγαίο, αφορά μόνο διάστημα τεσσάρων συνολικά εβδομάδων και μάλιστα εκ περιπτροπής (14 μέρες το ένα και 14 το άλλο) και μόνο για τέσσετα δρομολόγια, προκειμένου να καλυφθεί το διάστημα που τα πλοία της Blue Star που εξυπηρετούν τα νησιά, θα πρέπει να πάνε στον υποχρεωτικό ετήσιο δεξαμενισμό για την διενέργεια διαφόρων ελέγχων, επιθεωρήσεων, καθαρισμών υφάλων, επισκευών κλπ.

Ωστόσο, είναι γνωστό τοις πάσι ότι πλοία διαθέσιμα δεν υπάρχουν. Για τον λόγο αυτό, αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθούν εκ περιτροπής τα δύο πλοία, Διαγόρας και Πρέβελης, μόνο για τις ημέρες του δεξαμενισμού του Blue Star Patmos.

Για λόγους ισότιμης μεταχείρισης των δύο νησιωτικών συμπλεγμάτων – χωρίς καμία παρέμβαση και απαίτηση του Νότη Μηταράκη, όπως φημολογήθηκε για να λειτουργήσει ως λάδι στη φωτιά – για 14 ημέρες το Διαγόρας θα καλύψει το Βόρειο Αιγαίο και το Πρέβελης τα Δωδεκάνησα. Μετά τις 14 μέρες, το Διαγόρας επανέρχεται στα Δωδεκάνησα, μέχρι την ολοκλήρωση του δεξαμενισμού του Blue Star Patmos και την επαναδρομολόγησή του στη γραμμή της Δωδεκανήσου, μαζί με τα Blue Star 2, Blue Star Galaxy και Blue Star Chios.

Τόσο απλά!

Ωστόσο, κάποιοι είδαν την ευκαιρία να σηκώσουν πάλι το λάβαρο κατά της κυβέρνησης, του αρμοδίου Υπουργείου, με αιχμές για ανικανότητα κατά της τοπικής πολιτικής ηγεσίας, με σκοπό να ακυρώσουν την επιτυχή αντιμετώπιση του προβλήματος της ΑΝΕΚ, δημιουργώντας μια νέα κρίση, που όμως δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική.

Πηγή RealVoice