Λόγω αυξημένης ζήτησης, δεν θα υπάρξουν φέτος οι παραδοσιακές προσφορές της τελευταίας στιγμής.
Στο «κόκκινο» η διαθεσιμότητα σε Κρήτη, Ρόδο και Κω. Ποιοι ευρωπαϊκοί προορισμοί είναι πιο προσιτοί οικονομικά.
Ισχυρή είναι η ζήτηση που καταγράφεται για το φετινό καλοκαίρι από τον μεγαλύτερο tour operator της Ευρώπης, την TUI, για την Ελλάδα, με τον Σεμπάστιαν Εμπελ, διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου, να επισημαίνει ότι η χώρα μας είναι μέχρι στιγμής ο προορισμός με τις καλύτερες κρατήσεις. Εξ ου και όπως αναφέρει ο επικεφαλής της TUI, φέτος, με δεδομένο ότι η ζήτηση είναι μεγαλύτερη από την προσφορά για κάποιους προορισμούς, δεν θα υπάρξουν οι… παραδοσιακές προσφορές για τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής. Προτρέπει, δε, ότι όποιοι θέλουν να περιορίσουν το κόστος των φετινών διακοπών τους, είτε να προχωρήσουν νωρίς σε κράτηση ή να αναζητήσουν πακέτα για κάποιον πιο φθηνό ευρωπαϊκό προορισμό, όπως είναι η Αλβανία.
Σε ό,τι αφορά τη ζήτηση για την Ελλάδα, ο επικεφαλής της TUI επεσήμανε ότι ήδη για κάποιους από τους πρωτοκλασάτους προορισμούς της χώρας, όπως η Κρήτη, η Κως και η Ρόδος, δεν υπάρχουν πλέον σχεδόν καθόλου διαθέσιμα πακέτα. Αντίθετα, διαθεσιμότητα υπάρχει ακόμη για τη Μαγιόρκα, την ηπειρωτική Ισπανία και την Τουρκία, ενώ σε προορισμοί όπως το Μαρόκο, η Τυνησία, η Κύπρος και η Ταϊλάνδη περιλαμβάνονται στους πιο προσιτούς οικονομικά για όσους θέλουν να περιορίσουν τον προϋπολογισμό των διακοπών τους.
Πάντως, εκτός από την Κρήτη και τη Ρόδο, που σημειωτέον πέρυσι κατέγραψαν ιστορικό υψηλό ως προς τη ζήτηση και τον αριθμό των ταξιδιωτών που υποδέχτηκαν, την Κέρκυρα και την Κω, μεγάλη κινητικότητα διαπιστώνεται από την TUI και για άλλους ελληνικούς προορισμούς, όπως η Ζάκυνθος, η Κάρπαθος, η Σαντορίνη και η Χαλκιδική καθώς και η Δυτική Πελοπόννησος.
Όπως επεσήμανε πρόσφατα ο Benjamin Jacobi, επικεφαλής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ στην TUI Γερμανίας, προκειμένου να ανταπεξέλθει στην έντονη ζήτηση, ο tour operator εμπλουτίζει το χαρτοφυλάκιο με τις προσφερόμενες επιλογές στην Ελλάδα για τους ταξιδιώτες. Στην κατεύθυνση αυτή, οι τουρίστες μπορούν πλέον να επιλέξουν από 49 ξενοδοχεία της TUI με τα brands TUI Kids Club, TUI Blue, TUI Magic Life, Robinson, TUI Suneo και Atlantica, εκτός από τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία.
Στα 4.500 ξενοδοχεία σε 24 ελληνικούς προορισμούς που περιλαμβάνονται στο portfolio της TUI, εντάσσονται φέτος και το 4 αστέρων TUI Suneo Althea Village κοντά στα Χανιά της Κρήτης και το TUI Suneo Niriides Beach Hotel στην Κω. Μάλιστα, με 144 πτήσεις την εβδομάδα, η Ελλάδα είναι ένας από τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς προορισμούς για την TUIfly, με την πλειονότητα των πτήσεων να πραγματοποιείται προς το Ηράκλειο και ακολουθούν η Ρόδος και η Κως. Αντίστοιχη ζήτηση καταγράφεται και από την TUI Cruises, η οποία προσφέρει κρουαζιέρες με προορισμούς δημοφιλή ελληνικά νησιά και περιοχής της ηπειρωτικής Ελλάδας.
Πηγή euro2day.gr