Γερμανοί τουρίστες, που έχουν μεταφερθεί σε ξενοδοχεία στη Βόρεια Ρόδο, που δεν επηρεάστηκε καθόλου από τις πυρκαγιές, δεν θέλουν να επαναπατριστούν. Θέλουν να ολοκληρώσουν και να απολαύσουν τις διακοπές, που έκλεισαν, αφού αυτό είναι δυνατό σε πολλές περιοχές του νησιού, όπως αναφέρουν σε γερμανικά μέσα ενημέρωσης εκπρόσωποι της TUI και άλλων τουριστικών γραφείων.
«Οι πελάτες μας μάς είπαν ότι όλα είναι καλά και ότι απολαμβάνουν τις διακοπές τους», είπε μια πωλήτρια ταξιδιωτικού γραφείου σε συνέντευξή της στο turistikik aktuell.
Ο εκπρόσωπος της TUI, Aage Dünhaupt, ανέφερε τα ίδια:
«Πολλοί επισκέπτες που έχουμε φιλοξενήσει σε άλλα ξενοδοχεία, για παράδειγμα στο βορρά, θέλουν να μείνουν – αφενός να πάρουν τις αποσκευές τους όταν ανοίξουν ξανά τα ξενοδοχεία. Από την άλλη, για να απολαύσουν τις διακοπές τους»
Η ανεύρεση και η επιστροφή των αποσκευών των τουριστών, που απομακρύνθηκαν εσπευσμένα από τα ξενοδοχεία τους λόγω της πυρκαγιάς, είναι τώρα το νέο ζητούμενο, αφού οι πτήσεις επαναπατρισμού πραγματοποιούνται χωρίς προβλήματα.
Αν και η επιστροφή των αποσκευών στους κατόχους τους έχει οριστεί ως προτεραιότητα, πιθανότατα θα χρειαστούν εβδομάδες για να ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία. Αρκετές χιλιάδες άνθρωποι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα ξενοδοχεία τους. Μια απογραφή μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο όταν ανοίξουν ξανά τα κλειστά καταλύματα. Σύμφωνα με τον κ.Dünhaupt, όσοι αναζητούν τις αποσκευές τους λαμβάνουν ένα έγγραφο με κωδικό QR είτε επί τόπου από τον συνοδό των τουριστικών γραφείων είτε μετά την επιστροφή τους.
Ο τουρ οπερέιτορ Schauinsland-Reisen ετοιμάζει ένα ερωτηματολόγιο για τους πελάτες, που επικοινωνούν μαζί του, προκειμένου να λάβουν τις απαραίτητες πληροφορίες. Κάποιες αποσκευές έμειναν στην παραλία, οπότε θα χρειασθεί λίγος χρόνος για τη συλλογή και τη διαλογή τους.
Ενδεχομένως, να υπάρξουν και γραφειοκρατικά ζητήματα με τις ασυνόδευτες αποσκευές, που μεταφέρονται με αεροπλάνο. Φι αυτό οι εκπρόσωποι των τουρ οπερέιτορ ζητούν την κατανόηση και την υπομονή των πελατών.
Ο FTI ανέφερε ότι η πλειονότητα των επισκεπτών μπόρεσαν να πάρουν τις βαλίτσες τους από τα ξενοδοχεία τη Δευτέρα. Επιπλέον, οργανώθηκαν μεταφορές στα σημεία συλλογής βαλιτσών για πελάτες που έπρεπε να αφήσουν τις βαλίτσες τους στην παραλία κατά τη διάρκεια της εκκένωσης. «Εάν έχουν μείνει και αποσκευές πίσω, η επιτόπια ομάδα μας θα φροντίσει για την επόμενη μεταφορά», ανέφερε εκπρόσωπος.
Πηγή tornosnews.gr