Η ΕΠΟΤ Tourism Think Tank οργανώνει Ημερίδα με θέμα «Brand Value | Ψηφιακά Εργαλεία Μάρκετινγκ» για ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις, το Σάββατο 13 Απριλίου 2024, στη Ρόδο, με συν-διοργανωτή το ΙΕΚ Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου, στο ΘΕΡΜΑΙ.
Η Ημερίδα πραγματοποιείται στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων και είναι ανοικτή για το κοινό στο πλαίσιο της προσφοράς εκπαιδευτικής εμπειρίας από τον ΕΠΟΤ. Συν-διοργανωτής είναι το ΙΕΚ Τουρισμού, του οποίου οι σπουδαστές θα το παρακολουθήσουν επίσης.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει διάρκεια 4ώρες, από τις 10.00 έως τις 14.00.
Προσέλευση στις 09.30. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας με ηλεκτρονικές εγγραφές στον δεσμό: https://forms.gle/TK7kC1LKjVogyZ4M8, έως την Πέμπτη 11/04/24.
Εισηγητές είναι τα εκλεκτά μέλη της ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, με μεγάλη εμπειρία στο αντικείμενο: Ξένη Αναστασία Τοανόγλου, Marketing Manager Sheraton Rhodes Resort και ο Γιώργος Σκιαδόπουλος eCommerce Category Manager Skroutz.
Απευθύνεται σε στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, τουριστικών επιχειρήσεων, σε νέους επαγγελματίες που αναπτύσσουν την επιχείρησή τους με τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και σε σπουδαστές τουριστικών σχολών. Η ατζέντα της Ημερίδας περιλαμβάνει τις θεματικές:
- Δημιουργώντας την ιδανική ιστοσελίδα
- Branding & Positioning
- Μορφές επικοινωνίας εντυπώσεων επισκεπτών
- Αναγνώριση και διαχείριση περιεχομένου UGC (User Generated Content)
- Τρόποι αξιοποίησης Feedback & UGC στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης
- Newsletters
- Best Practises & παραδείγματα στον κλάδο
Profile των εισηγητών:
- Η Ξένη Αναστασία Τοανόγλου είναι Marketing Manager στο Sheraton Rhodes Resort. Απόφοιτη του μεταπτυχιακού προγράμματος International Tourism Management του πανεπιστημίου Oxford Brookes, στην Αγγλία. Με επαγγελματική πορεία που ξεκίνησε το 2017, έχει διατελέσει Project Manager στην εταιρία οργάνωσης επαγγελματικών εκδηλώσεων BaxterStorey στο Λονδίνο με πελάτες όπως η Mercedes Benz και η Hachette. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα το 2021, ξεκίνησε συνεργασία με το ξενοδοχείο Sheraton Rhodes Resort, όπου κατέχει σήμερα την θέση Marketing Manager, επικεντρώνοντας στη διαχείριση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των κοινωνικών μέσων επικοινωνίας και συνεισφέροντας στην ανάπτυξη και προβολή του καταλύματος σε διεθνές επίπεδο. Ταυτόχρονα, κατέχει τον τίτλο Junior Business Council Chair, στο νεανικό επιχειρηματικό συμβούλιο της εταιρίας για τα managed και francished ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο.
- Ο Γιώργος Σκιαδόπουλος, κατάγεται από τη Ρόδο και εργάζεται ως eCommerce Category Manager στην Skroutz. Τα τελευταία 10 χρόνια, έχει διατελέσει στέλεχος μεγάλων εταιριών σε θέσεις που αφορούν αμιγώς στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο & το Digital Marketing, και για 2 χρόνια εργάστηκε ως Digital Marketing & Analytics Manager στο όμιλο των Atrium Hotels & Resorts. Είναι κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου «International Tourism Management» του Πανεπιστημίου Surrey & έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά εκπαιδευτικά προγράμματα στον κλάδο του Τουρισμού.
Η ΕΠΟΤ Tourism Think Tank είναι ένας ανεξάρτητος, εθελοντικός, μη κερδοσκοπικός, κοινωφελής οργανισμός που απαρτίζεται από επαγγελματίες, εμπειρογνώμονες και ακαδημαϊκούς και έχει ως αποστολή την διάχυση ιδεών και επιστημονικά τεκμηριωμένων θέσεων, προτάσεις και λύσεις σε θέματα που αφορούν τον κλάδο του τουρισμού και τη επικοινωνία και παρουσίαση τους σε περιφερειακό, εθνικό, διεθνές επίπεδο. Η «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – TOURISM THINK TANK» (ΕΠΟΤ), προσεγγίζει τον τουρισμό ολιστικά με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη των κοινωνιών και επιχειρήσεων σε αρμονία με το περιβάλλον.