Amadeus: Case study η ψηφιακή καμπάνια τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου. Το 2023 ξεπέρασε τα 500 εκ. impressions
Η ανάρτηση του Περιφερειάρχη Γιώργου Χατζημάρκου στα social media
“Η παγκόσμια αναγνώριση για τα επιτεύγματα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στον τουρισμό συνεχίζεταιΗ Amadeus, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ταξιδιωτικής τεχνολογίας στον κόσμο, επαινεί τις καμπάνιες που έτρεξε η Περιφέρεια μας για τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα, και ειδικά για την Ρόδο, ως δείγματα καλών πρακτικών διαφήμισης.H Amadeus, δημοσίευσε στην ιστοσελίδα της ειδικό case study κάνοντας αναφορά στους εξαιρετικούς δείκτες απόδοσης της καμπάνιας που σχεδίασε η Περιφέρεια μας.Είναι η στροφή στο ψηφιακό περιβάλλον που η Περιφέρεια μας αποφάσισε και τα τελευταία χρόνια υλοποιεί με εξαιρετικά αποτελέσματα. Οταν αποφασίσαμε να περιορίσουμε την φυσική παρουσία στις τουριστικές εκθέσεις είχαμε δεχθεί αρνητική κριτική αλλά επιμείναμε και ακολουθήσαμε αυτόν τον δρόμο με αφοσίωση που μας οδήγησε σε εξαιρετικά αποτελέσματα.Η ψηφιακή καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου συγκέντρωσε παραπάνω από 500 εκ. impressions και η Ρόδος βρέθηκε το 2023 στην πρώτη θέση παγκοσμίως, πρώτη φορά που ελληνικός προορισμός πετυχαίνει κάτι τέτοιο, στις τουριστικές αναζητήσεις στην Google.Ευχαριστώ όλους τους συνεργάτες μας στον Τουρισμό και ιδιαίτερα τον Γιάννη Φώτη για την υπέροχη δουλειά.Συνεχίζουμε χωρίς δεύτερες σκέψεις, στον ίδιο δρόμο που έφερε χειροπιαστά αποτελέσματα στην οικονομία των νησιών μας και της χώρας μας“