Στα κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου «τρέχει» καμπάνια της Ρόδου από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για τη διαφημιστική προβολή του νησιού, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού WTM 2024 στη βρετανική πρωτεύουσα, μία εκ των μεγαλύτερων εκθέσεων της τουριστικής βιομηχανίας.
Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος με ανάρτηση του στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει τα εξής:
Στα χαρακτηριστικά κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου, η διαφήμιση μας ταξιδεύει την Ρόδο, στην περίοδο διεξαγωγής της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού World Travel Market, στους κατοίκους και επισκέπτες του Λονδίνου.
Με όλα τα μέσα, αλλά κυρίως πλέον ψηφιακά, στοχεύουμε στις αγορές-στόχους σε 12μηνη βάση. Κάθε μέσο, κάθε αγορά και κάθε χρονική περίοδος έχει θέση μέσα σε ένα πλούσιο και καλά μελετημένο πλάνο προβολής.
Με επαγγελματισμό, με διαρκή ανάλυση των δεδομένων και με μετρήσιμα αποτελέσματα, οι συνεργάτες μας δουλεύουν αδιάκοπα προσηλωμένοι στον στόχο.
Ποιος είναι ο στόχος; Η χαμογελαστή οικονομία των νησιών μας, το εισόδημα των νησιωτών μας ✌️
Καλημέρα!